Thursday, August 27, 2009

I'm pregnant!!

What??????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

No no no, that's not me...

Aku pun terkejut gak, rasa mimpi tuh cam betul2 je... I took a pregnancy test and a moment later there were that 2 lines visible but then, I was using my blood (not urine) as the sample. Weird tapi tu lah sapa suruh tido lepas subuh. Pastuh kira punya kira, due date before qualifying exam kan, lagi haru mimpi aku tuh..

Anyway..........

It's probably because I just heard a news yesterday about two of my friends that are pregnant with their first child. I'm so happy for them! Hahaha, Puan N, saya dah tahu dah... :) Congrats!

And there goes the pressure sampai terbawak dalam mimpi...........

4 comments:

Anonymous said...

YE FARINA...BNYKKAN BERSABAR. BILA DAH READY, NANTI AKAN SAMPAI MASAMU...UH, SEMESTINYA BB YG SGT COMEL. I'M PRAY FOR U.

Farina said...

Anon=Puan N kah?

Anyway, thank you.. Insya-allah will be ready soon.....

chedah said...

weh..aku mcm tau je Puan N itu siape..kan.aku kenal kan..

Farina said...

Ye, anda kenal Puan N itu :)