Friday, July 3, 2009

Friday's update and sneak peek of Coach!!!!

After 4 hours of shopping (walaupun ada lagi barang belum dibeli), this is the result...


Amik ko! Makan maggi lah aku lepas nih.. Nasib baik, we had a dinner plan at 7pm, kalau tak maybe ada tambahan lagi 2-3 bag kot..

But, harap maklum, most of the things in the picture are not for me, but for my 3 siblings,3 in-laws and 7 nephews, nieces.. Sekarang cam nyesal kenapa lah aku nih jadi anak bongsu.. Hehehe....

But, the most fun part during my shopping spree just now was this...

Choosing dresses for 4 of my nieces... Patutla my mom like to buy clothes for Leyla, sebab baju dorang sume cute2, floral pattern and very clourful which I like so much!!! Dahla murah gilerrrrr, 2-10 bucks for a dress.. And then, while queuing up to pay for those dresses, ada lah 2 mat saleh in front of me nih nak bayar pakai coupon.. And the register machine only allowed $35bucks per coupon.. Dorang nye total adalah $200 lebih.. So, every $35 pakai satu coupon pastuh bayar, pastuh repeat that process sebab dorang nak gak habiskan semua coupon..Last sekali, satu transaction tuh tak cukup $35 untuk pakai the coupon, so that lady pi pulak amik baju lain utk cukupkan gak..

I was like, WTF kan? Dah ramai orang beratur nih, pastuh dah kutuk2 dengan Jai kan dalam BM (suke leh kutuk org depan2!).. Tetiba she offered us 2 coupons that she couldn't finished.. Hehe, nasib baik lah ko paham bahasa kan... :)

Anyway, korang nak tgk beg Coach kan? Nih I upload paper bag Coach dulu yang berisi beg2 I beli.. I have to wait for my credit card transaction to appear on the system so that I can calculate the conversion rate.. Probably by Tuesday I will be able to upload all the bags, total 5 handbags and 1 wristlets.. Sadly, design dia banyak yang typical Coach yang kat Petaling Street tuh so I tak beli banyak.. I beli yang rare and exclusive, sebab takut orang tak suka design Coach yang biasa tuh...

Ok peeps.. Gotta go.. Got another shopping to do tomorrow!

4 comments:

Ayu said...

Farina, sungguh la aku tergoda dgn beg2 Coach itu, tapi aku tak sanggup nak biar beg2 tu di Malaysia sedangkan aku berada di Holland. Aku rasa nanti lah, time aku dh kat M'sia & ko nak blk, time tu aku kirim k.. ;)

Farina said...

Ayu:

Ala, bukan lama pun ko nak duk kat Holland tuh lagi.. Tak sampai 10 bulan pun.. (Tanduk dah kuar) Nanti aku update gambar beg tuh, kalo ko berkenan grab jer nox.. Aku balik Mesia lepas nih Dec 2010, lama lagi tuh nox...Kenen2 lah kat ejad, buat beg hantaran.. :)

dedalie said...

farina,
cepatla update..nak tengok..kalo ko beli coach kat sini banyak macam ni sekaligus mesti org ingat ko anak raja noks..hihihi

aku akan refresh blog ko banyak kali ini hari.

Farina said...

Dalie..

Jangan refresh banyak2 hari nih noks.. Memang tak update nye hari nih.. paling cepat esok kot... ko jangan kata kat mesia, kat sini aku pegang 5 beg (takut org lain amik) pun dorang tgk pelik.. Cam dah dalam confessions of a shopaholic dah aku rasa..