Tuesday, October 6, 2009

Malas+Busy


Sorry, I was going to upload the pics of my husband's birthday yesterday but I was super duper busy with works + kemalasan nak update blog adalah double, triple. So for now please enjoy the pictures, kalau rajin saya buat caption :)


The full story:

Supposedly my husband should be working until 6 am on his birthday but he got off earlier and I dah siap2 pesan "call me before you get home", so around 4 am he called me saying he's on the way. So terus keluarkan kek yang disorok di rumah jiran, cucuk lilin angka 19 (husband wanted to be young forever :P) and peeked through the window. Nampak je kereta dia masuk lorong, terus nyalakan lilin and waited for him and later, SURPRISE! The next morning, I asked Yao Hua to wake him up saying that all the Malaysians nak jumpa dia at a secret location, so bila masuk kereta, I blindfolded him pastuh baru perasan, tempat yang nak dituju takde dalam GPS. Aiyark! Then suruh die tunggu jap dalam kereta, pastuh pergi Google the map.I drove him to Bestbuy, tempat jual2 barang elektronik, the purpose nak belikan PS3 Slim kat dia. Tapi sepanjang perjalanan, dia dah leh agak ke mana I bawak dia sebab dia terlampau familiar dengan jalan ke Bestbuy. So, dalam kereta, ala2 perasan ... "Oh, nak pergi Bestbuy ek" I was like, mana ada, kita nak pergi tempat lain. Annoying gila laki saya. Anyway, lepas bukak blindfold tuh, terus dia tersenyum kegembiraan nampak papan tanda Bestbuy. Later dia nak tangkap gambar dengan PS3 and kereta yang baru dibeli nya (as what I mentioned in the previous post). Kereta idaman dia, Toyota Altezza and insya-allah nak bawak balik Malaysia. Pastuh terus pergi ke Fuji Sushi buffet, restoran kegemarannya di Davis and semua orang pun datang celebrate birthday die. Dapat second birthday cake. Oh happynya suami saya. Saya harap tahun depan faham-faham sendirilah bila nak plan for my birthday kan, please set this as your benchmark :)

Sorry, tulis post nih cepat sangat macam orang dah tak tahan nak berak, tapi saya banyak kerja.. (P/S: Nak tgk DVD sebenarnye :)

No comments: