Tuesday, March 2, 2010

Let's rock n roll!

Our latest toy/gadget! Let's play Rockband yo! Bought it second-hand for only 30 bucks :)

My hidden talent  :P Hahahahaha

                                      


Well, I've been craving to play drum since I was a kid. Alhamdullillah, harapan termakbul. Ape punye harapan daaaa.... On another note, our band has no vocalist yet.. Well, we do have a temporary one but.........

His voice sucks!

*Ssshh don't tell him I said that okeh*

2 comments:

Ai de Alice said...

farina,

i always fancy the drummer! and i pun mmg slalu angan2 to be a drummer myself - mesti cool kan.

haha, gambar rocky with mic tue cracks me up!

p/s: u buat i rasa nak bela cat jugak, if i dtg balik buat phd nnt, utk buat teman. and i told parie i wl want a male cat, haha.

Farina said...

Aira,

Yeah, it's cool especially if you can play the expert mode. I main easy mode so ketuk drum tak macam pro drummer lah.. Hahaha..

Bela male cat! I think male cat connects better with me than female cat. Jai dulu ada female cat sebelum kitorang kahwin, die memang tak manja langsung dengan I.Sebulan lepas kahwin, dia larikan diri tak balik2. Dengki kot dengan I. Hahaha. But yeah, cat is a great companion and if u amik dari SPCA/any shelter, die bagi detail description on each cat's personality.So,boleh pilih yang suit dengan kita. I like lap cat, and Rocky is seriously a lap cat,asyik nak duduk kat kite je.Ha, kalau pasal kucing memang I leh tulis berjela-jela.