In case you wondering, Rocky tak makan bihun sup. Hahaha. I was working in the lab this morning when I suddenly craving of bihun sup utara. Huhuhu. Thought of making it tomorrow since takde tulang lembu, but dah tak tahan sangat nak makan. So, I decided to make bihun sup ayam je, but I made the yellow bihun :) Ade lah sikit2 rupa cam bihun sup utara kan. Kesian kan, kalau aku duk Malaysia, confirm dah gi carik bihun sup utara kat pasar malam. Kat sini, kalau teringin, masak sendirilah noxxx.. ;(
My craving has been satisfied :)
Topic 2:
Rocky! It has been a while since the last time I wrote about Rocky or put up Rocky pictures. He is doing fine. The first week I vomited, whenever I had to rush to the bathroom, he followed right behind :) He was actually standing right beside me, watching me throwing up into the toilet bowl. He must be thinking, "Ohhh, mommy got hairballs too like me". Hahaha.
First few weeks of my morning sickness where I had to stay in bed all day, I knew he was kind of lonely cos he kept meowing outside my room. Kesian dia, but now I think he is getting the hang of it. Anyway, kadang2 kalau die excited lebih, die lompat tibe2 and landing atas perut. Senak kejap but when I scolded him and showed him my tummy and said "Mommy ada baby dalam nih, you will get a new friend soon okay. Don't jump on baby nanti baby tak nak kawan." Then dia buat muka Puss in the Boot dia, pastuh tido konon2 merajuk.
Well, I bought the POANG chair in the picture for my husband but Rocky decided to 'own' it so that he can watch his girlfriend downstairs. Skodeng baik punye :)
Oklah. That's all for now. Tetibe teringin makan keropok lekor pulak. Camner?


6 comments:
Aiyoo..kiyut nye rocky.. hehe..dapat tengok bontot pon jadik la..hehehe..I bole bayangkan sesangat dia follow u gi muntah babe.. hehehe..neway, do take good care..sila update in between throwing ups ya ;)
Hehehehe.... Klakar la si Rocky ni. Dh ada girlfriend eh.. Jaga2 nanti ko bercucu. ;p Nox, keropok lekor pun boleh buat. Aku penah buat masa d Holland dulu. Ada di myresipi. Heheh. Good luck nyah!
Dot: Rocky bontot gemuk dan kepochi :) Hahaha.
Ayu: Takpe, rocky tak fertile dah nox.. Hahaha. Aku baru search kat myresipi. Cam senang. Ko pakai tepung sagu ke tepung ubi ayu? Ok, projek 2 minggu depan, keropok lekor and nasi kerabu.. Teringin nasi kerabu gak :) Hehehe.
yay rocky post! comel sangat la dia tu tak tahan... glad to hear you feel better too! be always posting ok :)
Mak pakai tepung ubi kayu, tepung sagu tak jumpe. ;p
Anon: Ahaha, bontot die pun comel kan :) Bulat semacam je. Thanks for the wishes. I hope the same too.
Ayu: Ok.Noted.Aku tgk komen orang yang penah buat sebelah tuh campur tepung ubi and gandum. Kena pandai2 adjust lah nampaknye. Nanti kalau jadi aku post gambar. Thank you!
Post a Comment