I think I have been constantly pouring out all my negative feelings these past weeks.
Thank you to all the readers of this crappy blog yang masih baca blog nih walaupun tahu kadang2 jiwa dan mental saya tak berapa stabil. Muahahahahahaha (<----- tengok tuh x betul, gelak sorang2 dalam lab)
Oklah, cut to the chase.
Hari nih saya adalah baik hati dan happy because it is Friday and I no longer have to work on weekends for the next couple of weeks.
So...
To those who can answer the following questions, I am going to give you a Spanx body shapers (worth up to $35) for free. Postage atas tanggungan saya.
So, here are the questions:
1. Where am I currently residing?
2. What professional qualification do I have?
3. What is the name, sex and color of my cat?
4. In what month will my daughter celebrate her birthday?
Please post your answers in the comment box. Quiz ini hanyalah terbuka kepada mereka yang tinggal di Malaysia ye.
Terima kasih daun keladi. Have a good weekend u ollls.
Cherry blossom dah kuar. Yeayyyyy!

10 comments:
Nak try jawab soklan akak ni.
1. Akak duk kat davis, us skrg.
2. Akak undergraduate student, PHD (veterinar). Part time bukak Fescalados boutique jugak tp due to kebizian skrg sudah stop. Hopefully bukak blk nnt. Hihi.
3. Nama si hensem tu rocky. Male and black and white colour. Bukan black sgt la, kira ala2 black.
4. Baby Faliela lahir bulan May! Sama mcm saya.
Salam kissess and hugs for faliela and rocky.
now stay in US.
surely u have MASTER, coz now further for PhD kan?
Faliela will celebrate her birthday every May ;)
pasal cat hang, aku tak tahu , ngee~
I baru nak jawab and then I read the last line :D
Eh jealous nyer sana dah Spring. Post more pics please, cantiknyer gmbr nie, such a precious Spring moment with Faliela.
Farina, u look really really thin! Hehe walaupon side profile, terserlah :)
answer:
1. davis
2. master, currently doing phd
3. rocky,male, black n white
4. may
yeay...nak hadiah farina B)
jawapannya:
1) Davis, California, US (tertera pada The Writer..hehehe)...
2) DVM, UPM..(doctoral degree in progress, rite?)....huhuhu...
3) Rocky, male (teka aja), black & white (hopefully)...
4) mei 2012 (1st birthday rite??)
jawapan sama seperti jawapan shila ariff...dr vet u
Zarith: Congratulations! Yang first dan berjaya jawab dengan tepat sekali. Mula2 confuse dengan first answer tuh, tapi I take that you are trying to say akak buat undergrad in vet and PhD pun vet kan.
Najwa: Tak tau pun hang baca blog aku. Anyway thank you for dropping by. Next time aku buat quiz, cuba lagi ye.
Ai: Sini dah full blown Spring. Last few weeks cam on and off but come March, temp dah naik 19-20C :) Will upload more in FB later!
Nana: Ilusi optik jaket tuh. Aku tak lah nampak kurus sangat pun, berat je turun sikit.
Yanti: Aku takdak master lah. Tapi dah nak menang dah tuh. Hehe.
Shila: Lambat sikit jer kalo tak dah dapat Spanx dah. Nanti leh lah order Spanx dari aku ek ;) hehe.
Anon: Thank you for dropping by. Betullah jawapan shila tuh sebab dia classmate time vet. Hehehe.
aish...I missed out on this, else I might have won!
Yang kacak:
Yes, they have Spanx for men too. Will make you look even more sexier. Too bad you missed it ;p
Post a Comment