Anyway,
Tomorrow the Malaysians Student Association will hold a Raya party and as usual, I am in-charge of cooking the main dishes. The menu? Wait till I posted the entry :)
My auntie taught me a week before I flew to the US and walla, my lemang from last year's Raya
Later today, we have Raya's open house to attend to, Kak Aisha, a Malaysian whom I've never met before. I am so excited cos sesi bersalaman dan bergambar dengan Mr. Husband is yet to be realised cos we're too lazy to put on our baju raya. Hence, sebelum ke rumah Kak Aisha, marilah bermaaf-maafan dengan En.Jai yer. Oh, I forgot to bring my baju raya back, luckily I have two new baju kurung that I brought last year.
Got to go. As the 2nd year begins, so as the job as wifey too :) Hint: cooking.
4 comments:
farinaaaaa....!!!!!aku dah dpt parcel ko hehehhehe suke dapat wristlet kaler turqoise hehhehheheh siap dgn lotion by lancome lagi...tq tq tq tq syg ko!nanti aku kumpul duit dtg visit ko ek..tapi aku dah benti keje...cane? :)
mmg tak dinafikan...memasak utk asben ni mmg menyeronokkan..tapi aku wkend je berpeluang memasak..huuhuuhuhu...
farina dearie..
sagat kagum sebab ko sangat rajin memasak untuk en hubby yea..
:p
~abot yang malas :p~
Intan: Ala,takdenye dato' manaf nak hantar ko ke rumah anak yatim nyah oii. Ko bagi je idea kat die sambil menangis2, confirm next family vacation is USA nyah! Ala, berlakon SpaQ lah sikit, kak ngah oii.. :)
Shila: Aku pun takde masak hari2 shila, tak terdaya.Masak sehari untuk 3-4 hari terus,malas aku nak tercongok kat dapur lama2.
Abot: Rajin itu untuk diri sendiri jugak Abot. Kalau aku tak masak, 4 tahun lah duk sini tak makan makanan Malaysia.Aku balik Malaysia sebulan, raya je masuk dapur. Time puasa haram.... Conclusion, abot tidak pemalas :)
Post a Comment